пятница, 22 июня 2012 г.

Закон понад усе!!!


 

 
28 червня 1996 Верховна Рада Україна прийняла нову Конституцію України - першу Конституцію незалежної української держави.
Відповідно до Конституції, день прийняття Основного Закону є державним святом - Днем Конституції України і відзначається щорічно.

Що для мене Україна?
Це від Бога моя земля.
Тут живе моя родина,
Тут живу давно і я.
І які б не були дороги,
І яка б не була година
Яз тобою, 
         Я з тобою Україна.


21 червня відбувся масовий захід з учнями 1 школи, присвячений Дню Конституції України.


На цьому заході ми поглиблювали знання учнів про свою державу, історію українського народу; розвивали навики самостійної роботи з різними джерелами.


Учні вислухали історію прийняття Конституції україни, послухали легенду про державні символи, заспівали гімн України, відповіли на питання вікторини «Моя держава – Україна», на карті показали розташування нашої держави та країн, з якими вона межує.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

УВАГА, НОВИНКА!

З пилу з жару до нашої бібліотеки потрапила книга відомого історика-лінгвіста, яка розкриває тему походження української мови та етноса в ці...